İyi Seneler (2008)

  


     2008

 

 

  Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, bizlere mutlu olsun. Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, sizlere bilmem nee .. (unuttum sözleri )

 

  Arkadaşlarla oturduk masada, bekliyoruz işte yeni yıla gircez ya. Neyse kendisinin gelmesine 10 saniye kala başladık geriye doğru saymaya.. …3 2 1 owowow laylaylay, hopladık, zıpladık müzik eşliğinde, dans etmeye dair hiçbir şey bilmediğimizi ortaya koyduk. Sonra tekrar oturduk masaya düşündüm de “N’oldu lan şimdi 2008’e girdik de, boyumuz mu uzadı.” Diyerek çemkirdim arkadaşlara. Onlar da benimle aynı fikirdeler idi.

 Evet, sonuç olarak şu an takvim basan matbaalara ve hediyelik eşya dükkanlarına (özellikle iç çamaşırı satan esnafa) gün doğdu. İyi yönleri de var yani.

  Yeni yılın sizlere ve ailenize sağlık, mutluluk, neşe, sevgi, saygı, sabır ya sabır getirmesini dilerim. Gerçekten sabır gerektiriyo bu yılbaşı. Çünkü telefonum kafayı yedi. Arkadaşlar ya toplanalım birlikte bi yerde, biri oturumu açsın, herkesin yeni yılını kutlasın artık nasıl mesajlar verecekse versin, sonra kalkalım gidelim çünkü gelen telefon faturasına, kontöre yazık. Ya da mesaj atmayın arayın ki telefonu kapatınca kurtulma şansımız kalsın. Mesajda öyle olmuyo ki kapıyosun , açıyosun yine geliyo. Rüyama girdi ya üstüme üstüme noel amcalar, teyzeler, falan geliyodu ellerinde cep telefonu… Neyse…

 Yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş ya hani, donla giren arkadaşım var benim. Evet, evet yaptı öyle bişey. Şimdi korku dolu gözlerle bakıcam kendisine 2008 boyunca, eğer gerçekten söylendiği gibiyse.. :D Mesela başka bi arkadaşım uyumuş. Hele bide horladıysa 2008’de uzak dursun benden.. :D Neyse işte böyle.

Bunlar da size gerekyok.blogcu yazarlarından yeniyıl mesajları:

 

 Yeni yil sağlık, huzur, mutluluk, para getirsin. Getirmezse koy g*tüne gitsin. Daha 2009 var, 2010 var… (Efecan)

 

Yeni yılınızda sağlık, huzur, mutluluk ve şans sizlerin olsun. (mOnstEr.ay)


Yeni yılın size mutluluk, sağlık, vesaire getirmesini beklemeyin, gidin ve onları alın. (iltekin)

 

Hazırlayan : Efecan


Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !